About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Saturday, July 10, 2010

SUKAN TAHUNAN SKMC KE-52

Sukan Tahunan SKMC telah diadakan pada 10 Julai 2010. Tahun ini saya ditugaskan sebagai penasihat Rumah Hijau bersama Habibah dan KB untuk sesi pagi. Ini kali ketiga bertukar rumah sukan, dari Rumah Kuning, ke Rumah Merah dan sekarang Hijau. Tahun ni Rumah Hijau tidak bernasib baik kerana dapat tempat keempat. Mungkin tahun depan akan mendapat keputusan yang lebih baik. Anak-anak muridku, jangan putus asa. Tahun depan ada lagi. Fighting!




Tahun ini juga diadakan acara baru. Pertandingan sorak setiap rumah sukan. Gambar kat atas ni pasukan Rumah Hijau. Go! Hijau, Go!



Pasukan sorak Rumah Hijau dapat tempat pertama. Tahniah. Ini semua hasil usaha kamu yang bersungguh-sungguh berlatih. Tak merungut penat dan kadangkala kena marah, asalkan kita dapat hasil yang terbaik. Lagipun kamu semua tahu, cikgu tak suka buat kerja main-main. He..he...


Quote to share:

'The most important thing in the Olympic Games is not to win but to take part, just as the most important thing in life is not the triumph but the struggle. The essential thing is not to have conquered but to have fought well.'-Pierre de Coubertin





No comments:

Post a Comment