About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Sunday, July 18, 2010

KELAB TASIK PUTRAJAYA (18 JULAI 2010)

Hujung minggu ni, pagi-pagi lagi Yaya dan Aisyah dah bangun ikut saya membeli sarapan di Presint 8. On the way balik, kami singgah jalan-jalan di Kelab Tasik Putrajaya. Kawasan ni terletak di tepi Tasik Putrajaya tak jauh dari rumah kakak saya. Pagi-pagi ni kami dah nampak ramai orang bersenam, joging dan ada kumpulan pak cik dan mak cik yang melakukan senaman berkumpulan. Di Kelab Tasik Putrajaya ni ada banyak aktiviti termasuklah kemudahan berkayak, kolam renang, gym dan restoran. Sepanjang tasik ni disediakan trek untuk joging dan ada alatan senaman. Best juga sedut udara segar pagi-pagi kat sini.



Yaya dan Aisyah bergambar di depan kelab.



Kat belakang tu boleh nampak Masjid Putrajaya. Gambar ni di ambil depan jeti. Sebelum ini kami pernah datang ke sini tengok perlumbaan perahu naga. Macam-macam aktiviti diadakan masa tu, termasuk sukan air dan explorace.



Gambar ni masa di restoran beli sarapan. Muka waktu pagi....kurang bersemangat sikit...peace!

No comments:

Post a Comment