About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Sunday, July 18, 2010

KASIH IBU BAWA KE SYURGA

Iklan ni pernah di tayangkan di televisyen sempena Aidilfitri. Tapi tak ingat tahun bila. Cakap tentang hampir-hampir akan menyambut Ramadhan, saya teringat iklan ni. Bila tengok klip video ni, memang sentiasa buat saya tersenyum. Iklan ni memang kreatif dan membawa mesej kepada kita.


I


Quote to share:
'Syurga itu di bawah tapak kaki ibu. Kasih mereka membawa ke syurga.'
" Mom, we love u so much. Stay happy and healthy forever."

No comments:

Post a Comment