About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Sunday, May 23, 2010

TAMAN EMPANGAN PUTRAJAYA (22 Mei 2010)



Gambar ni masa kami pergi main di taman yang terletak berhampiran PICC Putrajaya. Taman ni panggil Taman Empangan kerana terdapat empangan air untuk tasik buatan manusia kat belakang kami ni.



Belakang tu PICC dari jauh. Kakak saya kata konsep PICC tu macam robot. Entah ye entah tidak. Tapi...sekali pandang memang macam watak jahat dalam cerita Star Wars tu, betul ke?






Main buaian puas-puas. Ramai juga orang yang bawa keluarga bersantai kat sini. Ada juga yang joging.






Quote to share:

"Insan berfikiran tinggi gemar berkata tentang ilmu, insan berfikiran sederhana gemar berkata tentang peristiwa, insan berfikiran rendah gemar berkata tentang insan lain."

No comments:

Post a Comment