About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Friday, May 21, 2010

Bulan Mei 2010

Exam dah tamat. Bulan ni boleh rehat dan tumpukan perhatian kepada kerja-kerja di sekolah. Harapan, pencapaian PKSR 1 BM meningkat berbanding Diagnostik. Di mana ada usaha, di situ ada kejayaan. Selebihnya....terpulanglah kepada anak-anak muridku, semoga kejayaan mengiringi kalian sehingga UPSR. Saya ada ingatkan mereka, UPSR bulan 9. Seperti orang mengandung 9 bulan. Cikgu isi penuh-penuh dari bulan 1 hingga 9, kemudian keluarkan segala ilmu yang diberi dalam dewan peperiksaan. He..he...

No comments:

Post a Comment