About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Tuesday, October 16, 2012

GRADUASI MASTER PENTADBIRAN PENDIDIKAN UPM 15 OKTOBER 2012

Tahniah kawan-kawan!
 
 Sebelum masuk ke dewan, matahari terik pun masih ceria berposing walaupun peluh dah menitik-nitik pakai jubah yang tebal tu.He..he..



"with my sister"

 


 Video yang diambil masa dalam dewan.

 Terima kasih kepada ahli keluarga yang sudi datang memeriahkan lagi konvo saya di UPM.


Ija dan Aisyah buat wish kat luar dewan...he..he..lucu la korang....

 Rakan-rakan sekelas berkumpul dalam dewan selepas upacara tamat.Bila kita akan berkumpul lagi macam ni...kan? Semoga jumpa lagi.


No comments:

Post a Comment