Thursday, October 18, 2012

BIRTHDAY ZAFIRAH AISYAH

18 Oktober 2012 merupakan birthday yang pertama Zafirah Aisyah. Oleh kerana masa Mak Ngah balik petang tadi Zafirah masih tidur dan ayah belum balik, kek aiskrim Baskin Robbins tu disimpan dalam peti sejuk. Malangnya....kek Zafirah telah disabotaj oleh peti sejuk tu, kerana defros bahagian sejuk beku tu telah 'on' secara automatik . Habislah kek tu pun telah defros bersama dengan ais kat tempat sejuk beku tu. Hmm...kek yang cantik tu dah cair dan senget sebelah apabila kami nak potong malam tadi. Takpelah Zafirah, next time Mak Ngah belanja kek yang lain. Selamat Hari Lahir yang pertama. Cepat-cepat belajar berjalan sebab umur awak dah satu tahun.

Inilah rupa kek aiskrim yang telah cair tu... kesiannya tengok dah tak cantik.....


 
Comelnya...macam princess lah....

No comments:

Post a Comment