About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Thursday, January 26, 2012

HAPPY BIRTHDAY YAYA....

25 Januari 2012 merupakan hari lahir Nur Amirah (Yaya). Kami sambut hari lahir Yaya di Jaya Jusco Seremban 2, hari ini. Mak Ngah hadiahkan Yaya baju untuk dipakai semasa birthday party kat rumah Yaya nanti dan kami semua makan di Restoran Secret Recipe.

Yaya, Aliyah dan Aisyah order mi tom yam sup kat Restoran Secret Recipe tetapi terlalu pedas dan minum air banyak-banyak. Mak Ngah dah suruh share tapi tak nak. Akhirnya, hanya nasi dan Chicken Grilled Black Paper Mak Ngah jugak yang habis korang makan.


Yaya dan Aliyah tengah syok naik bot permainan. Sempat jugak kakak dan Yaya tangkap gambar di ruang legar Jusco yang telah dihias sempena sambutan Tahun Baharu Cina. Masa ni Aliyah tengah merajuk, jadi dia tak mahu ambil gambar. Isy... isy...isy...jangan suka merajuk...


Happy birthday to you...happy birthday to you...
Happy birthday dear Yaya....happy birthday to you.....
Semoga bergembira...

Daripada : Mak Ngah.

No comments:

Post a Comment