About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Sunday, January 8, 2012

GALERI LUKISANKU 2012

Dua lakaran ni merupakan lakaran pertama 2012 setelah hampir setahun lebih saya tak melukis/melakar potret. Ingatkan dah hilang bakat tu, tapi...not bad la. Sekarang ni, dah banyak masa free sebab dah tamat Program Master saya di UPM. Alhamdulillah... Terima kasih kepada semua pensyarah PJJ UPM yang telah mengajar kumpulan kami untuk program MPPP. Ilmu yang kami terima insyaallah akan digunakan sebaiknya...amin.


No comments:

Post a Comment