About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Monday, June 24, 2013

SEDIHNYA TENGOK CUACA...

 
Teruknya jerebu hari ni, sampai sekolah ditutup. Banyaknya kerja yang belum selesai minggu ni. Harap-harap esok bertambah baik.
 Selalunya dari sini saya boleh nampak bangunan-bangunan yang banyak. Tetapi dah dua hari ni tak nampak apa-apa pun. Teruknya jerebu ni. Mata pun rasa pedih dan tekak rasa sakit. Nampaknya  perlu kurangkan aktiviti luar, minum banyak air masak dan makan vitamin C untuk elakkan selesema dan demam. Jangan lupa pakai topeng muka jika berjalan di luar rumah.



No comments:

Post a Comment