About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Thursday, November 17, 2011

HARI ANUGERAH CEMERLANG SKMC 17 NOVEMBER 2011

Rasa lega, sebab Hari Anugerah Cemerlang tahun ni dah selesai. Perancangan dan persiapan dah dibuat lebih kurang sebulan yang lalu. Namun, hasil kerjasama cikgu2 SKMC, majlis ni dapat dilaksanakan dengan jayanya. Terima kasih kepada semua guru2, kalian semua memang hebat, berdedikasi dan bertanggungjawab.

Backdrop Anugerah Cemerlang yang cantik berseri ni hasil sentuhan kreatif dan kerjasama pasukan Cik Najiah, Kak Nurul Mahani dan AJK backdrop yang lain. Terima kasih atas kerjasama dan tenaga yang dicurahkan....memang cunn....

Cikgu2 yang sempat bergambar di belakang dewan semasa majlis sedang berlangsung. Bukan senang nak buat senarai pemenang dan aturkan murid untuk menerima hadiah. Buat raptai 2, 3 hari..thanks Zaliah, Siti Masreaah dan Kak Liza.

Bergambar dengan Pn Miri yang tetap dan berpencen jadi pengacara majlis. Tapi kali ni berganding dengan Syuzaidi.


Persembahan murid, hasil latihan Pn Irni Fariza yang kreatif. Tahun depan boleh lantik sebagai jurulatih persembahan lagi ye..

Penyampaian hadiah kepada murid-murid yang cemerlang.

Gambar2 kat bawah ni, murid-murid 6B dan 6C yang membuat persembahan lakonan "Bawang Putih, Bawang Merah". Walaupun saya latih kamu semua dengan tegas dan kadangkala ada yang kena marah, namun hasilnya persembahan kamu yang paling bagus dan unik. Tahniah...Cikgu rasa, anugerah pelakon harapan boleh diberi kepada Cik Ruupha Sri dan Cik Jenane...hmm....Sakinah pun ok gak..
Cikgu harap, pengalaman kamu ini dapat dijadikan kenangan manis di SKMC apabila kamu sudah berada di sekolah menengah nanti. Bolehlah cerita dan berlagak kat kawan-kawan lain,
"Aku pernah berlakon drama kat sekolah. Aku memang berbakat..."



Tahniah kepada murid-murid dan terima kasih kepada cikgu-cikgu.

No comments:

Post a Comment