About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Friday, November 18, 2011

CEMERLANG BAHASA MALAYSIA

Tahniah kepada murid-murid 6Bestari yang berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam UPSR. Keputusan tahun ni meningkat berbanding tahun lepas. Cikgu bangga dengan keputusan kamu semua.

Keputusan BM tahun ni meningkat. Terima kasih dan tahniah kepada semua guru SKMC dari tahun 1-6 yang telah mengajar mereka.


BM Penulisan 6B kesemuanya mendapat keputusan A (tahniah) dan Pemahaman, kesemuanya A kecuali seorang sahaja yang dapat B. Seramai 13 orang murid mendapat 5A dan 8 orang mendapat 4A1B daripada 73 orang calon SKMC. Cikgu tumpang gembira... Selamat bercuti dan cikgu harap kamu semua menjaga keselamatan dan kesihatan. Semoga semakin cemerlang semasa di sekolah menengah nanti.


Semua murid bergambar sebagai kenangan hari terakhir di SKMC dan cikgu bagi kamu tumpang glamer kat blog cikgu. Murid yang dapat sikit je kek tu, nanti kalau ada peluang, cikgu belanja lagi..ok.







Quotes to share:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them- Walt Disney

2 comments:

  1. Hi cikgu ni Jenane . Thanks for every thing teacher. cantiknya gambar saya dlm blg.

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum cikgu
    cantik la gambar yg cikgu letak dlm blog cikgu ni
    insyaallah first day skolah kami dtg skmc tu po klu sekolah sesi petang tapi klu pagi mungkin dtg lps skolah atau ari lain
    hihihihihihihihi

    from:nabilah

    ReplyDelete