About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Monday, October 31, 2011

MARI MEMBACA: BUKU BULAN INI

Memandangkan exam dah selesai, saya ada banyak masa untuk membaca buku2 yg topiknya lebih santai. Sebelum ni baca buku juga, tapi buku-buku berkaitan subjek yang saya ambil, jadi, topiknya berat sikit. Ni beberapa buah buku yg saya dah beli. Harap2 isinya menarik.



Quotes to share:
Fungsi membaca kepada minda adalah umpama fungsi senaman kepada tubuh badan kita.
~Joseph Addison
Membaca membuat kita lebih cergas, lebih yakin berbicara, dan berfikiran lebih terbuka kerana telah terdedah kepada pelbagai idea, cerita kehidupan dan budaya yang berlainan.

No comments:

Post a Comment