About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Tuesday, September 14, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSNoXB1tSGfbaGQkUjnxhTcCASyoYMV2X6mTQk8zH78NmHfoqMAiMUIS4Uv_g5Kt4FBhmKl4BgrREZ17mwdeLjGkwgwadv0zKyQaFjhFr7_eLJTDeNa0zru6v9lPk9zrfGmfKcj8eaVwU/s320/Kad_Hari_Raya_03.jpg


Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua ahli keluarga dan kawan-kawan. Semoga tahun ni lebih gembira, meriah dan penuh dengan kesyukuran walaupun kita sedih meninggalkan bulan Ramadhan.
Setiap kali hari raya, semua orang akan balik ke kampung sebab raya di kampung dan di kl banyak bezanya. Tahun ni, kami semua beraya di Negeri Sembilan. Jadi, lebih meriah daripada tahun lepas. Selalunya, jiran kami balik beraya di kampung. Tapi tahun ni, mereka tak balik sebab nak rasa beraya di Shah Alam. Tapi akhirnya menyesal sebab kat sana tak meriah langsung. He..he..



Kuih raya tahun ni, kami beli sahaja. Tak sempat nak buat, sebab semuanya dah bekerja. Cuti pulak dah dekat-dekat nak raya. Walau apa-apa pun, kuih-kuih ni memang sedap.

No comments:

Post a Comment