About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Wednesday, September 22, 2010

I LOVE WATCHES

Saya memang peminat jam tangan. Semua jam yang saya beli ada sejarahnya. Memang boleh jadikan kenangan.



Jam kat atas ni, sudah 8 tahun bersama saya. Ini kenangan gaji pertama saya bekerja selepas tamat belajar. Jam ni yang paling saya sayang. Kali pertama tengok jam ni, dalam majalah CLEO. Saya cari design ni kat Swatch Lot 10. Nasib baik ada kat situ. Rasanya design ni dah tak dikeluarkan lagi kot...


Jam kedua saya, sempena saya bergelar cikgu. Saya beli di City Chain One Utama.



Jam ni saya beli di City Chain Alamanda disebabkan saya teringin sangat nak pakai jam warna hitam.

Jam ni pun beli di City Chain Alamanda. Tapi ni bukan jam saya. Saya beli dan hadiahkan untuk my mother sempena hari jadinya. Luv u..



Jam ni pun bukan saya punya... tapi design yang saya paling suka sekarang. Jenama B&R.


Bell & Ross

Quote to share:

Half our life is spent trying to find something to do with the time we have rushed through life trying to save- Will Rogers

No comments:

Post a Comment