About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Friday, June 4, 2010

Majlis Hari Guru Parlimen Setiawangsa



Pada 3 Jun 2010, kami telah pergi ke Hotel Nikko Ampang untuk Majlis Ramah Mesra Hari Guru Parlimen Setiawangsa. Majlis ni bermula pukul 3.00 petang. So, kami terus pergi dari sekolah naik lrt. Majlis ini di sertai oleh YB Dato' Sri Zulhasnan Rafique. Semua sekolah di kawasan Parlimen Setiawangsa yang di jemput telah mendapat sumbangan sebanyak RM 3 ribu. Terima kasih...



Kak Eli, K. Liza, Habibah dan Pn Wan. Happy nampak. Senyum sampai ke telinga. Makan-makan... jangan malu-malu. Orang belanja. He..he..



Saya dan Salina tengah control cun untuk bergambar. Gambar-gambar yang kami tangkap ni kureng sikit kualitinya. Pencahayaan tak elok....


Quote to share: -

"Love is a second life; it grows into the soul, warms every vein, and beats in every pulse." By: Joseph Addison

No comments:

Post a Comment