About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Wednesday, March 8, 2017

VIVA LA JUICY BY JUICY COUTURE LOVER ....SINCE 2013....:)


Cantik, kan botol Viva La Juicy ni. Kebanyakan botol yang dah habis saya kumpul, tapi dah makin kurang sebab Aisyah dan Aliyah ambil. Katanya cantik dan nak simpan. Reben pink tu Viva La Juicy Rose. Botolnya sangat cantik sebab ada glitter dan baunya lembut sikit dari Viva La Juicy Noir yang reben hitam. But I love both !
Gift yang saya kumpul dari Juicy Couture. Tuala dan beg. Hu..hu..Pinky!

Bau manis macam candy.
My favourite collection. Chloe fleur pun nice.

Viva La Juicy description:
Viva La Juicy perfume is a feminine yet refreshing scent that is filled with gourmand, fruity, and floral fragrance notes.
With top notes of juicy mandarin and wild berries, it is not hard to discover where the inspiration for the name of the Juicy Couture Viva La Juicy perfume came from. In addition to the scents derived from these succulent fruits, notes of the floral heart of honeysuckle, jasmine, and gardenia can be found beautifully blended into the base of the perfume. 
The base notes, however, are nothing short of delicious, with gourmand notes of caramel, amber, vanilla, sandalwood, and pralines. 

No comments:

Post a Comment