About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Saturday, December 7, 2013

GOODBYE SKMC

All good things must come to an end, but I wouldn't want it to end
with any other people or be at any other time.
  
Don’t be dismayed at goodbyes.
A farewell is necessary before you can meet again.
And meeting again after moments or lifetimes,
 is certain for those who are friends.

Selamat tinggal kepada semua rakan di SKMC yang telah bersama saya dari tahun 2006 hingga 2013. Salina dan Habibah, good luck dan jangan sedih sebab tak dapat bekerjasama lagi. Terima kasih kepada guru2 panitia Bahasa Malaysia yang telah memberi kerjasama yang baik kepada saya sepanjang menjadi Ketua Panitia. 
SK Marian Convent dalam kenangan saya sampai bila-bila.  

No comments:

Post a Comment