About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Thursday, August 15, 2019

Really like her channel.cute!

Selalu rasa pelik kalau nampak Athirah tengok video orang shopping mainan. Dia boleh duduk depan komputer dan tengok video dalam youtube tu berjam-jam. 😆
Tetiba terfikir tentang Athirah, sebab saya pun tengok video orang shopping cactus, succulent dan house plant ni hampir 1 jam dan rasa seronok macam kita yg shopping. Kalau ada Plant Festival macam ni kat Malaysia, mesti habis duit  beli pokok je. Bestnya..semuanya cantik. Betul kata dia...we are crazy plant lady!😆😆
💖💖Cool! 😍

No comments:

Post a Comment