About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Wednesday, January 30, 2013

MS WRITER



Tahun 2013 diharapkan membawa seribu kegembiraan, kejayaan dan kesihatan kepada semua. Namun, kadangkala perkara yang kita rancang tidak dapat menjadi kenyataan. Semoga kita semua tidak cepat putus asa. Kepada ahli keluarga, saya doakan kita semua sentiasa sihat dan bahagia.Kepada semua anak muridku, semoga kalian berjaya dan menjadi orang berguna. Walau bagaimana banyaknya cabaran dalam hidup kita, sentiasa hadapinya dengan rasional dan dengan senyuman.Welcome 2013!

No comments:

Post a Comment