About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Wednesday, May 16, 2012

SELAMAT HARI GURU


Terima kasih kepada semua guru dan pensyarah yang telah menyampaikan ilmu serta membimbing saya. Juga kepada rakan-rakan guru tidak kira dimana sahaja terutamanya kepada semua guru di SK Marian Convent Setapak. Selamat Hari Guru, semoga sentiasa sihat dan dirahmati segala perjuanganmu mendidik anak bangsa.

Khas untuk semua guru yang pernah mengajar saya di :-

1. SK Jeram Mengkuang, Bidor, Perak
2. SMK Syeikh Abdul Ghani, Bidor Perak
3. Sek Sultan Muhammad Jiwa, Sungai Petani Kedah
4. Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah, Kuantan
5. Maktab Perguruan Ilmu Khas Cheras
6. Semua pensyarah di Universiti Putra Malaysia.

No comments:

Post a Comment