About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Wednesday, March 16, 2011

CUTI SEMESTER (16 MAC 2011)

Memang tak sabar-sabar nak tunggu cuti ni. Bukan sebab nak holiday ke mana-mana, tapi sebab terlalu banyak tugasan di sekolah, rasa penat melampau. Minggu lepas, datang jer kat sekolah, dari pukul 7.00pagi hingga 1 petang, mengajar dan buat tugas2 khas lain (non stop) sampai tak sempat pergi makan. Petang pulak menanda buku atau kelas nadi sampai pukul 4.00petang. Buat adik2 yang jadi guru baru bawah panitia BM saya, Adam dan Siti Rahimah, k. as minta maaf sebab tak dapat bimbing korang selalu untuk subjek BM. Kalau nak tanya apa2, jangan tunggu k.as free....(sebab takde free pun..he..he..) datang jer bila2 masa. k.as akan bantu, ok.

Inilah cabarannya, kalau bekerja sambil belajar. Saya mesti habiskan kerja di sekolah dan tak boleh bawa balik kerana balik rumah nanti nak buat tugasan belajar pula. Wow, kalau fikir2kan tak sangka saya mampu lakukannya. Tahap 'stress' saya minggu lepas mungkin dah capai tahap maximum. Sorrylah kepada kawan2 kalau saya tak sempat nak bersembang atau keluar kemana-mana bersama. Ini tahun akhir saya, i hope i can complete it with flying colours. wish me luck!!

Quote to share:
Keep steadily before you, the fact that all true success depends at last upon yourself. (Theodore T. Hunger)

No comments:

Post a Comment