About Me

My photo
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna dari segala syaitan, binatang yang berbisa dan pandangan mata yang jahat.” Blog ni saya jadikan sebagai catatan perkara menarik yang berlaku dalam aktiviti harian saya. Kebanyakan gambar dan maklumat adalah hak milik saya sendiri. Mana yang baik jadikan teladan, buruk jadikan sempadan.

Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR 2011

I need lots of 'happy energy' this year.......



Selamat tahun baru!!!!!
Tahun 2011 merupakan tahun yang dianggap mencabar kepada saya kerana banyak perkara yang saya mahu tahun 2010 tidak tercapai. Tahun ni juga merupakan tahun akhir untuk saya habiskan master saya. So, wish me luck.....


Quote to share:

' Setiap kali keputusan yang saya buat, saya mesti lakukannya 'perfectly' . That's the reason why i try my best. That's who i am..."-as-

No comments:

Post a Comment